اینترنت چیست؟



لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین وبلاگ علمی و آدرس amirhoseyngavipanghe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

اینترنت چیست ؟

 

 شبکه ای است از کامپیوترهای دنیا طوری که با از کار افتادن و بروز مشکل در تعدادی از کامپیوتر ها (قسمتی از شبکه)هیچ مشکلی در شبکه اتفاق نمی افتد .

 

 هدف اولیه از ایجاداین شبکه ریشه در رقابت بین اتحاد جماهیر شوری و آمریکا برمی گردد که شوروی با آزمایش موشکی با نام «اسپونیک» (Spotnik) به آمریکا می فهماند که می تواند شبکه های ارتباطی آمریکا را هدف قرار دهد. آمریکایی‌ها در پاسخگویی به این اقدام روس‌ها، موسسه پروژه‌های تحقیقی پیشرفته “ARPA” را به‌وجود آوردند. هدف از تاسیس چنین موسسه‌ای پژوهش و آزمایش برای پیدا کردن روشی بود که بتوان از طریق خطوط تلفنی، کامپیوترها را به هم مرتبط نمود. به طوری که چندین کاربر بتوانند از یک خط ارتباطی مشترک استفاده کنند. در اصل شبکه‌ای بسازند که در آن داده‌ها به صورت اتوماتیک بین مبدا و مقصد حتی در صورت از بین رفتن بخشی از مسیرها جابه‌جا و منتقل شوند. در اصل هدف “ARPA” ایجاد یک شبکه اینترنتی نبود و فقط یک اقدام احتیاطی در مقابل حمله احتمالی موشک‌های اتمی دوربرد بود. هر چند اکثر دانش امروزی ما درباره شبکه به‌طور مستقیم از طرح آرپانت “ARPPA NET” گرفته شده‌است. شبکه‌ای که همچون یک تار عنکبوت باشد و هر کامپیوتر ان از مسیرهای مختلف بتواند با همتایان خود ارتباط دااشته باشد واگر اگر یک یا چند کامپیوتر روی شبکه یا پیوند بین انها از کار بیافتاد بقیه باز هم بتوانستند از مسیرهای تخریب نشده با هم ارتباط بر قرار کنند.

 

 مزایای استفاده از اینترنت چیست ؟

 

 ۱- اینترنت رسانه ای تعاملی است . هر کس در هر جای دنیا که به آن دسترسی داشته باشد می تواند در عین اینکه از مطالب موجود استفاده می کند مطالب خود را هم منتشر کند.

 

 ۲-حجم عظیمی از کتاب ها و مقالات در سطح اینترنت منتشر شده اند

 

 ۳- باعث بوجود آمدن حرفه های جدید شده است

 

 ۴- باعث راحتی خیلی از کارها شده مثل عملیات بانکی -خرید و فروش و..

 

 ۵- جذاب و سرگرم کننده است

 

 ۶- انتقال اطلاعات با سرعت زیادی انجام می گیرد .لازم نیست برای خرید یک نرم افزار و گرفتن یک مقاله به جای دوری سفر کنید لازم نیست از پست کمک بگیرید همه ی اینها در شریان ارتباطی هستند کافی است دانلودشان کنید

 

 معایب :

 

 ۱- در دنیای اینترنت نظارتی بر انتشار مطالب وجود ندارد و اگر هم وجود داشته باشد نمی توان براحتی بر محتوا نظارت داشت پس خیلی از مطالب در اینترنت هستند که برای سنین مختلف (کودکان و نوجوانان)مضر خواهند بود.

 

۲- استفاده از اینترنت رایگان نیست و باید هزینه پرداخت کرد و هزینه ها نسبتا گران هستند بخصوص تهیه آنتی ویروس ها

 

 ۳- اینترنت باعث منتشر شدن سریع همه چیز می شود حتی عکس ها و خانوادگی لو رفته

 

 ۴- بعضی به جهت عدم رعایت امنیت در پرداخت های اینترنتی قربانی هکرها می شوند

 

 ۵- بعضی معتاد اینترنمت می شوند . کار کردن بیش از حد اندازه با اینترنت باعث می شود زمانی برای رسیدگی به سایر کارها نباشد . فردی که بیش از حد اندازه با اینترنت کار می کند فرصتی برای ورزش کردن و بودن با خانوده و دوستان و نخواهد داشت

 

 ۶- مواضب فرزندان خود باشید . نوجوانی و کودکی پر است از سوالات در ذهن . و اینترنت پر است از همه چیز . فعالیت فرزندان خود را تحت نظر بگیرد و مواظب باشید قربانی مسائل غیر اخلاقی نشوند . سعی کنید رایانه در قسمتی از اتاق باشد که بتوانید فعالیت ایشان را ببینید.

 

 هدف از این مطالعه تعیین اثر استفاده از اینترنت در زندگی یک کاربر. اعتیاد به اینترنت یک عارضه جدی موثر نوجوانان آمریکا است. فراوانی پشتیبانی ، خود کمک ، و سایت های درمان ناشناس وب در دسترس عموم است ، اما از حد توجه زیادی برجسته توسط دیگر رسانه ها نسبت به اینترنت به این موضوع داده شده است وجود ندارد. هزاران نظرسنجی های دانشگاهی (نگاه کنید به منابع ذکر شده) نمایشگاه نتایج استاتیک از تاثیر اینترنت بر اساس سن شرکت کنندگان ، جنسیت ، نژاد ، و شیوه زندگی است. بسیاری از مردم پیدا اینترنت به مکانی ایده آل برای معاشرت با دیگران به دلیل متوسط ​​بیچهره و راه زحمت برای پیدا کردن به دیگران با علایق و سلایق مشابه ، از طریق راه های بسیاری از ارتباطات از طریق اینترنت ، از تعصبات معمول زندگی مشهود نیست.

 

 مسئله قابل توجه ، ناراحتی مبهم ممکن است در طول تجارب اینترنت روز به روز خود روبرو می شوند. تا ‘وب سایت خود را به عنوان شرکت snaz بیشتر و بیشتر ، کاربر مورد نیاز برای برای داده های بیشتری برای دانلود صبر کنید. کاربر مشترک به مراقبت می کند که برای تمام جاذبه ها و آرزوها صبر کنید برای دیدن آنچه که آنها می آیند به دنبال ، اطلاعات. ناراحتی را تحمل و به عنوان کاربر قرار می گیرد ، و منتظر دقیقه در یک زمان به عنوان یک نوار وضعیت به آرامی به پیشرفت علامت ۱۰۰ ٪ کامل است. با گذشت زمان ، حوادث کمی نگران کننده بر یکدیگر مانند این ساخت و این فرضیه است که می تواند بر روی سلامت روانی یک کاربر را در طول زمان را تحمیل کنند. بعضی از مطالعات تاکید بر استفاده از اینترنت در ارتباط به تعامل اجتماعی و مدنی است. سایر برجسته کردن شباهت ها و تفاوت بین اعتیاد به اینترنت و دیگر اعتیاد است. هنوز هم استرس دیگران در مورد آنچه را که کاربر های آنلاین و چگونه بر او.

 

 مطالعه یکی از کالج محقق تمرکز بر روی کاربران اینترنت در رابطه با وظایف مختلف روزمره خود است. او می گوید : “خرید محصولات ارزان تر از طریق اینترنت است ، نگرانی بزرگی از پاسخ دهندگان به پرسشنامه نیست. به نظر می رسد اینترنت بسیار جذاب است به شرکت کنندگان پرسشنامه می باشد. فقط ده درصد کاهش استفاده از اینترنت خود را در سال گذشته بیش از پنجاه درصد است که استفاده از اینترنت از زمان پاسخ به زمان ، اغلب یا همیشه جایگزین تلویزیون تماشا. ۱۰ ٪ از پاسخ دهندگان در نظر گرفته خود را به عنوان معتاد و یا در اینترنت وابسته است. نتایج نشان می دهد که تفاوت قابل توجهی در پاسخ از کاربران معتاد در مقابل غیر معتاد است. این منجر به این نتیجه که اعتیاد آور است رفتار می تواند در استفاده از اینترنت وجود دارد. از طرف دیگر ، پاسخ بر اساس علائم رایج این بیماری از سوالات اعتیاد در گروه معتاد چندان قوی نیست که می توان از اعتیاد صحبت می کنند ، که در آن به عنوان مثال ادامه داد ، استفاده مداوم از اینترنت به نظر می رسد علی رغم عواقب منفی است. ” (Egger ، ۱۹۹۶)

 

 این که آیا اینترنت در حال افزایش است یا کاهش مشارکت اجتماعی می تواند پیامدهای عظیمی برای جامعه و برای مردم رفاه افراد را داشته باشد. در مقاله با نفوذ ، پاتنم مستند کاهش گسترده ای در فعالیتهای مدنی و مشارکت اجتماعی در ایالات متحده بیش از ۳۵ سال گذشته است. شهروندان رای کمتر ، رفتن به کلیسا کمتر ، بحث دولت با همسایگان خود را کمتر ، اعضای سازمان کمتر داوطلبانه ، احزاب کمتر شام ، و به طور کلی با هم کمتر برای مقاصد مدنی و اجتماعی است. در سطح فردی ، متارکه روابط اجتماعی با کیفیت پایین از زندگی و کاهش سلامت جسمی و روانی همراه است. وقتی که افراد تماس های اجتماعی بیشتر ، آنها شادتر و سالم ، هم از نظر جسمی و هم ذهنی. عنوان یکی ممکن است مشکوک ، این فعالیت ها همان درخواست را به نوجوانان و بزرگسالان به طور یکسان ندارند. تضاد برجسته ترین سن تعجب آور نیست. نوجوانان بیشتر احتمال دارد به استفاده از اینترنت برای مدرسه بود و برای گرفتن اطلاعات آموزشی گرا. این است که شاید کمتر آشکار است که بزرگسالان به جای نوجوانان بیشتر احتمال دارد به استفاده از اینترنت به دست آوردن اطلاعات مربوط به محصول ، به خرید اقلام ، اخبار به خواندن و مشاهده مواد جنسی گرا بودند. نوجوانان بودند بیشتر احتمال دارد به استفاده از اینترنت برای استفاده از بازیهای ، گوش دادن به موسیقی ، و برای ملاقات افراد جدید. در مقایسه با دیگر گروه ها ، هر دو از زنان بزرگسال و پسران نوجوان به خصوص به احتمال زیاد گزارش با استفاده از اینترنت برای تبلیغات ، برای فروش ، و برای کسب درآمد است. “(کلم ترش ، Lundmark پترسون ، Kiesler ، Mukopadhyay ، Scherlis ، Zdaniuk ، Thielke ، پترسون ، سال ۱۹۹۸ بود.)

 

 

 

ممکن است برخی از اعتیاد به عنوان یک کار می شود یک بخش ضروری از زندگی یک کاربر را مشاهده کنید. “در حالی که تجربه آنلاین می تواند غنی سازی و توسعه زندگی مردم نیز می تواند از راه بدر کردن اقشار آسیب پذیر را به نادیده گرفتن دنیای واقعی است. این نشان می دهد که چگونه انسان روشن و جوان که است انجام و در مدرسه و که دوستان واقعی زندگی به راحتی می تواند از طریق یک دوره برو زمانی که همه چیز جالب تر بر روی شبکه نسبت به خاموش. این چیزی است که منجر به او را به دیدن تجربیات آنلاین خود را به عنوان بخشی از “واقعی” زندگی خود را و او هنوز هم به حال نیست. زندگی است ، اما در زمان مکالمه ما ، حوادث وجود ندارد تا به خوبی از این منظر ، به نظر می رسد نظر در مورد زندگی واقعی در حال بهترین خود را در پنجره یک کمی کمتر شوم. ” (Turkle ، ۱۹۹۶)

 

  “نا امیدی را با سرعت تنبل یک مرورگر در مورد دام روانی جدی ترین که بسیاری از ما با آن روبرو هستند در هنگام گشت و گذار در شبکه جهانی وب است اما به عنوان بسیاری از پنج میلیون آمریکایی ، کارشناسان می گویند ، اینترنت تبدیل به یک نیروی مخرب ، قابل توجه آن مزایای بالقوه آن را برای اخلال در زندگی کسانی که می توانند فریب گرد ساعت فرصت های اجتماعی ، سرگرمی ، اطلاعات و مقاومت در برابر تحت الشعاع قرار برای چنین افرادی ، کار ، دوستان ، خانواده ، و خواب دنیای مجازی جایگزین از چت روم ها و بازی ها تنها به تازگی ، با این حال ، روانشناسان آغاز ابداع استراتژی برای از شیر مادر گرفتن معتادان در خط بی پایان در حال مشاهده و چت خود را. ” (Potera ، ۱۹۹۸)

 

  “در حالی که مواد مخدر و اعتیاد به اینترنت مشترک زیادی هستند ، البته وجود دارد ، تفاوت قابل ملاحظه اعتیاد به مواد مخدر وابستگی جسمی در حالی که اینترنت نمی باشد. اینترنت نامیده شده است یک اعتیاد رفتاری اعتیاد رفتاری است که در آن فرد معتاد است به عمل و نه لزوما یک ماده است. افراد می توانند به فعالیت های معتاد حتی زمانی که هیچ وابستگی واقعی فیزیولوژیکی یا فیزیولوژیک اعتیاد وجود دارد. این بدان معنی است که معتادان رفتاری هیچ نوع وابستگی فیزیکی به اینترنت داشته باشند. هر گونه فعالیت می تواند اعتیاد اگر به افراطی انجام می شود. به عنوان مثال ، برخی از فعالیتهای عادی روزمره است که می تواند اعتیاد آهسته دویدن ، خوردن ، فعالیت جنسی ، کار و غیره همه از معتاد به کارش شنیده می شود ، خوب است که یک اعتیاد رفتاری درست مثل اینترنت . اگر آن را “تغییر حالت عاطفی خود را در برخی از راه” و سپس می توان آن را به عنوان یک اعتیاد رفتاری طبقه بندی این نوع از اعتیاد است که در واقع بسیار معمول است. فردی با توانایی به رسمیت شناختن چه نوع از اعتیاد به آنها مفید است ، اما آنچه در مورد آن افرادی که حتی نمی دانند که آنها معتاد هستید؟ اعتیاد به اینترنت ، مانند هر اعتیاد دیگر ، دارای علائم و نشانه یک نشانه مطمئن شوید که فرد معتاد است که اگر آنها خودشان را محروم از خواب به منظور صرف زمان بیشتری را بر روی خط معمولا معتاد به طور متوسط ​​کمتر از پنج ساعت از خواب یکی دیگر از نشانه آن است که کسی ممکن است معتاد است اگر آنها غفلت از دیگر فعالیت های مهم از قبیل کار ، خانواده و دوستان ، و یا اجتماعی به طور کلی به گشت و گذار در اینترنت علایم دیگر عبارتند از : آهنگ از دست دادن زمان در حالی که بر روی خط ، و یا افراد نزدیک به شما در مورد مقدار زمان صرف شده بر روی خط شکایت ، ورود و خروج کارمندان در حالی که در حال حاضر مشغول با چیز دیگری (کار ، زمان خانواده ، و غیره). اینها فقط بعضی از نشانه های بسیاری است که نقطه به نقطه اعتیاد به اینترنت پس از آن علائم است که یک فرد معتاد شده است تعیین می کند ، عوارض جانبی از اعتیاد را نگاه کنید. ” (کاکران ، ۱۹۹۶)

 

 یک فرد ، ارزیابی کاملا یک اندازه است ، اثرات استفاده از اینترنت در جمعیت و نیز اعتیاد به اینترنت است. او تا به نتایج قطعی خود را در اینترنت منتشر شده است. چکیده ای از یکی از گزارش وی آمده ، “به خصوص آسیب پذیر ، جوان [S. دکتر کیمبرلی یانگ ، استادیار روانشناسی ، دانشگاه پیتسبورگ در برادفورد] معتقد است ، کسانی که تنهایی ، بی حوصله ، افسرده ، درون گرا ، عدم اعتماد به نفس ، و یا دارای سابقه اعتیاد تحقیقات در میان جامعه شناسان ، روانشناسان ، روانپزشکان استفاده اعتیاد آور از اینترنت به عنوان یک رفتار مشکل ساز به طور رسمی مشخص نشده است. این مطالعه بررسی وجود اعتیاد به اینترنت و میزان ناشی از سوء استفاده از جمله پتانسیل است. اساس این معیارها ، مطالعات موردی از ۳۹۶ کاربران اینترنت وابسته (وابسته) و گروه شاهد از ۱۰۰ کاربران اینترنت nondependent (غیر وابسته) طبقه بندی شدند و طول زمان با استفاده از اینترنت قابل ملاحظه ای بین اشخاص وابسته و غیر وابسته به تفاوت در میان وابستگان ۱۷ ٪ ، ۱۷ ٪ آنلاین برای بیش از یک سال بوده است ، ۵۸ ٪ فقط بر روی خط بین شش ماه تا یک سال بوده است ، گفت : بین سه تا شش ماه و ۸ درصد کمتر از سه ماه گفت : در مجموع از ۸۳ درصد از وابستگان آنلاین برای کمتر از یک سال کامل که ممکن است که اعتیاد به اینترنت اتفاق می افتد و نه به سرعت از معرفی اولین فرد به خدمات پیشنهاد شده بود. در بسیاری از موارد ، افراد وابسته به کامپیوتر بی سواد شده بود و توضیح داده که چگونه در ابتدا آنها احساس تهدید با استفاده از چنین اطلاعاتی فن آوری است. با این حال ، احساس یک حس صلاحیت و نشاط به عنوان مهارت فنی خود و توانایی ناوبری سرعت در حال بهبود است. این مهم است که توجه داشته باشید که تخمین می زند بر اساس تعداد ساعت را صرف گشت و گذار در اینترنت “برای لذت بردن و یا علاقه شخصی (به عنوان مثال ، پست الکترونیکی شخصی ، اسکن گروه های اخبار ، بازی بازیهای تعاملی) به جای اهداف تحصیلی یا اشتغال مرتبط است. وابستگان به تدریج توسعه یافته به یک عادت روزانه از اینترنت تا ده برابر استفاده اولیه خود را به عنوان آشنایی خود را با اینترنت افزایش یافته است. در مقابل ، غیر وابسته گزارش کردند که درصد کمی از وقت خود را بر روی خط با هیچ افزایش مترقی در استفاده صرف این نشان می دهد که استفاده بیش از حد ممکن است یک مشخصه تشخیص کسانی که دچار وابستگی به کاربرد خط (یانگ ، ۱۹۹۶)

 

در Astoundingly ، مشترکین اینترنت و وب سایت ادامه به تکثیر تصاعدی ، به عنوان چکیده ای زیر توضیح داده شده است ، “وب در حال حاضر حدود ۱۶۰۰۰۰۰۰ کاربر سال ، با نرخ رشد پیش بینی شده به عنوان دو برابر در سال شده است. لیکس حدود ۸۰،۰۰۰،۰۰۰ صفحات وب در حال حاضر تخمین می زند و انتظار برای دیدن میلیاردم صفحه وب در سال ۱۹۹۷ تبلیغ به نظر می رسد به ساختن پول در وب . حداقل کسانی که فروش تبلیغات وب مشتری ارتباطات صادر مطالعه نشان می دهد که وب سایت درآمد تبلیغات بر اساس دلار ۳۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰ در سال ۱۹۹۶ رسیده است و دلار ۵۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ سال ۲۰۰۰ پیش بینی (جستجوگر ، ۱۹۹۷).

 

اثر اینترنت بر فرهنگ انسانی است که بسیار شبیه به انواع دیگری از فن آوری که در گذشته به نمایش گذاشته است ، به عنوان یک محقق را توجیه. “روانشناسان حتی نمی مطمئن شوید که هنوز آنچه به تماس این پدیده است. بعضی از برچسب آن را” اینترنت اختلال اعتیاد. “است بسیار قدرتمند را فراموش کرده ام نیست ، اما در حال حاضر به ظاهر دنیوی و تقریبا پذیرفته اعتیاد است که برخی از افراد دچار به بازی های ویدئویی است. بازی های ویدئویی هستند کامپیوتر بسیار کامپیوترهای تک فکر ، اما کامپیوتر با این وجود و یا چگونه در مورد تلفن؟ مردم به کسانی که معتاد دریافت بیش از حد ، و نه فقط خطوط جنسی مانند رایانه ها ، تلفن ها ، شکل فن آوری افزایش ارتباطات و ممکن است به رده سقوط از “ارتباطات با واسطه کامپیوتر” همانطور که محققان در حال دوبله فعالیت های اینترنت در آینده ای نه چندان دور ، فن آوری کامپیوتر ، تلفن ، و ویدئو به خوبی ممکن است به یکی ، شاید بسیار اعتیاد آور است ، جانور ادغام یک نوجوان که نقش پر از قلاب از مدرسه در. به منظور کارشناسی ارشد به سطح بعدی از خر کنگ ممکن است یک فرد بسیار متفاوت از زن خانه دار میانسال که صرف ۵۰۰ دلار در ماه در امریکا کاربران آنلاین حاضر در سایت اتاق چت که به نوبه خود ممکن است بسیار متفاوت از تاجر که می تواند خود را پاره دور از خود برنامه های مالی و دسترسی به اینترنت به طور مداوم در قیمت سهام برخی از اعتیاد فضای مجازی بازی و رقابت گرا ، برخی از نیازهای اجتماعی ، برخی ممکن است به سادگی فرمت از workaholism. ” (Suler 1996 کشیش ۱۹۹۸ ،)

 

 یکی از محققان بر این باور است که اینترنت است و همچنان برای تبدیل شدن به مهم بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما است. تشابه آشکار وجود دارد که امروز پیش بینی در مورد اینترنت ، و یا خواهد شد که راه ما فروشگاه ، رای گیری ، بانک را تغییر دهید و فکر می کنم فراوانند مانند تلگراف ، اثر واقعی خود را به احتمال زیاد به ظریف ، در دراز مدت ، و هیچ کمتر چشمگیر در زمینه تاریخ اینترنت به خوبی ممکن است یک گام تلگراف بیشتر ، اتصال جامعه جهانی و تعریف اخلاق بین المللی است. اما در حال حاضر ، به عنوان طرفداران اینترنت خیال اندیش وعده تغییر تماشایی و فوری اجتماعی و اه و پیف مشکوک گاه به گاه poohs آن ضربه ، توانایی شبکه برای تولید واکنش مبالغه و هو زمزمه کردن به نظر می رسد به تقلید از جد انقلابی آن است. شباهت تاریخی آموزنده است. ” (هریس آدلر ، ۱۹۹۵)

 

 بر اساس متون فوق ، پژوهشگر این فرضیه که چت تعاملی با مردم ، احتمالا استفاده افراطی اکثر نوجوانان از اینترنت را تحریک کند. بی بند و بار استفاده از اینترنت باید یک اثر منفی بر روی کسانی که آن را به استفاده بیش از حد تولید کند.

 

 مواد و روش ها

 

 ۱۲۵ پاسخ شرکت که شامل کاربران اینترنت در سراسر جهان بین سنین ۱۲ و ۲۰ ساله وجود دارد. مطالعه از طریق یک نظر سنجی بود که در دسترس بر روی وب جهان گستر اینترنت ، در آدرس انجام شد. لینک به بررسی بر روی یک وب سایت اغلب بازدید قرار داده شد. در طول دوره مجموعه تقریبا ۱۴۹ پاسخ دریافت کرده بودند ، ۲۴ از ۱۴۹ دریافت با توجه به اطلاعات ناقص و در نتیجه ۱۲۵ نظرسنجی کامل مورد استفاده برای ارزیابی دور انداخته شدند. در این نظر سنجی پرسش و پاسخ در مورد استفاده از اینترنت افراد و چگونگی تاثیر آن بر عمر خود را یا او را شخصی است. از آنجا که این نظرسنجی آنلاین انجام شد ، تمام نوشته های فقط توسط کاربران اینترنت بودند.

 

 روش :

 

  ۱٫ نوشتن نظر سنجی در HTML (زبان نشانه گذاری ابرمتن) خالق. پاسخ ها باید در رئوس مطالب از توابع شکل (پاپ آپ منو ، دکمه های رادیویی ، فهرست انتخاب) باشد. نام فایل “survey.shtml”.

 

  ۲٫ ایجاد هشدار دهنده صفحه وب شاید بیننده حساس است به مواد موجود در این نظر سنجی ، ایجاد یک لینک به نظر سنجی (survey.shtml) ، بنابراین بیننده می تواند آن را به نظر سنجی است. شما ممکن است لینک به توضیح است که شما مسئول نیست در صورتی که مواد به آنها آسیب برساند ، می خواهید. نام و نام خانوادگی صفحه هشدار دهنده ، “index.html به” (فایل به نام index.html به “صفحه وب است که به طور خودکار به عنوان صفحه پیش فرض زمانی که کسی بازدیدکننده داشته است یک وب سایت لود

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 11 آذر 1392 ] [ 8:43 بعد از ظهر ] [ امیر حسین قوی پنجه ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید لطفا نظر بزارین
آرشیو مطالب
آذر 1392
آبان 1392
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 86
بازدید کل : 5911
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1


تماس با ما



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
از ما حمایت کنید